Utan tillägg!

Det är verkligen kul att
vara kvinna.

Kul och underbart och
ljuvligt och rent himmelskt
jävla påfrestande.

Vissa perioder!

Såna perioder när man
loosar mer blod än ett
fältsjukhus i nån by
långt-bort-i-sta´n!

Såna perioder är man
förbannat less över att
inte ha tillstymmelse
till OB-tillägg eller bidrag
på minst 700 spänn i
månadsjäveln!

Fan vad det kostar att
ligga på topp minsann!

Försök sen att planera
nån spontan tripp som
sträcker sej längre än
över ytterdörrströskeln,
för det är lögn i helvete
utan portabel toalett!

Näerå,ska man gå längre
än fjorton steg från hallen
så behövs det back up i
form av minst en rulle
papper och ½ paket
våtservetter.

Kul att va kvinna-verkligen!

Man vet att man lever och
dessutom behöver man(läs:jag)
ALDRIG skylla på migrän
eller trötthet eller nåt
annat "hittepåargument" för
att slippa "lägga sej".

Jag vill ju för fan inte slippa!

Men det har "nån" sett till
minsann,att hon,hon ska
tamme tusan inte ha nåt
skojsigt i vuxen ålder,nu
när kidsen är stora och
Bolibompasexet skulle
kunna bytas ut mot
"24/7 -sex"...

TYP!

Men man ska väl inte gnälla.

Jag tömmer ju blåsan minst
femtio gånger per dag,så jag
behöver ju åtminstone inte
oroa mej för inkontinens!

Det hade ju varit fan att
behöva ruineras pga 
urinläckage.

OXÅ!!!




Sorry,jag har inget kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0