Sightseeing

I ett svagt ögonblick råkade
jag lova grannkärringen att
agera taxi idag.

Just nu,precis i detta ögonblick
har jag lixom inte hittat min
taxilegitimation,så det känns
inte alls ok!

Dessutom ska jag,chauffören
ta med lite fika på den lilla
åkturen OCH bjuda på kaka
till kaffet.

Vi ska fara till grannkommunen
för "tightsbruttan" ville visst
inhandla lite värmeljus och
nåra glödlampor tror jag visst.

Själv har jag shoppingförbud
och därmed kommer jag bara
vara moraliskt stöd och följe-
slagare hela fm!

Kan ju va trevligt det oxå
om man inte somnar i bilen
dit med tanke på hur jävla
seg man är.

Det här blev ett förbannat
roligt inlägg märker jag nu.

Ha förtröstan,kanske,kanske
hinner jag fota lite under
färden så ni åtminstone får
se en bild eller två framöver.

Tisdag-kan det bli skojsigare???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0