Om en mage

Jag är inte den som brukar
ha nämnvärda problem med
lilla magen.

Jag som ändå dricker ungefär
ett halvkilo kaffe per dag!
(Sponsor,nån???)

Förvisso med mjölk,men ändå.

Jag har sällan eller aldrig diarré.
Förstoppning vet jag inte ens hur
det stavas,således är avföringen
helt och hållet i sin ordning och
fullt normal.

Men nu,nu jävlar har jag ont.
Känns som om jag blivit rammad
av en hjullastare eller nåt.

Träningsvärk är det ju förstås
inte eftersom jag totalt vägrar
sånt jävla fjanteri och framförallt
slöseri med tid.

Det skulle kunna va efterdyningarna
från förra veckan då jag smakade på
en(tog jag reda på efteråt)vit flugsvamp.

Fast det tror jag inte,för då hade jag
nog fan fått diarré 8 timmar efteråt,
och det fick jag ju lixom inte.

Det är nog snarare så att jag ligger
"efter" med kaffet,eller att jag bytte
sort mitt jävla klanto.

JAVA...vafan är det för larv?

Nu äre jag som fyller på med
Gevalia och inget annat.


Dagens läxa:Byt ALDRIG kaffesort eller drick för lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0