Nu ger jag blanka fan i....

....allt vafan internet heter!

Ringde nyss företag X och frågade
om dom kunde fixa skiten.

Fick prata med nån som va
väldans insatt,NOT,och som
hela tiden skulle rådfråga
nån annan.

"Kan du vänta lite?"

OK!

"Ehhh,jag ska kolla med
den och den".

Yada,yada,yada!

"Näedu,jag vet faktiskt inte,
men det kan va x som gör att
q inte funkar med g som i sin
tur måste va aktivt för att k
ska kunna sända...."

Typ så!

"Men,jag gör en felanmälan så
ringer väl nån tekniker upp dej".

VÄL????

Återstår att se om det går att
få ordning på k,m,l,y och alla
jävla komponenter.

Nu är jag really PISSED OFF!


Kommentarer
Postat av: Leo

Alltså alla "internet-företag" vare sig de heter X, eller Y eller Z är oftast dumma. Vi har bråkat som fan med vårat företag nu inför flytten. På nya stället kan vi inte ha samma hastighet som förut utan måste nergradera oss, och dessutom måste man FÖRLÄNGA BINDNINGSTIDEN om man vill byta hastighet. Helt sjukt! Och säga upp går inte utan att betala massa pengar. Jag blir så trött. Då är det skönt att ha en sambo som gillar att vara hård och "hota dem" så de skärper till sig. ;)



Hoppas dina problem löser sig!! Puss och kräm!

2010-09-07 @ 09:18:35
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Ja,det är helt jävla sjukt.Mer kosing ska dom ha-och man ska sitta och betala för INGENTING och INGEN kan svara på en simpel fråga!

MEN,jag kommer inte ge mej,jag ska ringa i tid och otid!!!Grrrr :/

Puss & kramar i massor =)

2010-09-07 @ 09:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0