Mitt barr...

...har fått ny färg såhär
på eftermidda´n.

Fråga mej inte vad det
va för nyans,nuförtiden
heter det ju bara nåt nr.

Kanske va 577 eller 329.5.

Spelar inte så jävla sexuellt
stor roll,jag ska ändå inte
"ligga" ikväll.

Nog för att jag har lust och så,
men "It takes two to tango" som
det så klämkäckt heter.

Och nu är det ju så jävla illa
ställt,att jag är solo tonight.

Med andra ord kan jag göra
precis vafan jag vill.
(utom att just "ligga")

Känns lite lagom wild´n crazy!

Borde kanske bjuda hem nån
likasinnad så vi kan dansa på
vardgasrumsbordet och vråla
lite från balkongen.

Riktigt känna det där omtalade
livet i sej innan det är dax för
rullator och stödstrumpor,mat
från hemtjänsten och bara 2
koppar kaffe om da´n.

Icke att förglömma det blåtonade
håret som ska rullas upp på
spolar och stickas med hårnålar
och punktera hela svålen.

Undrar vafan DEN nyansen heter!
1063 Blue Devil!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0