Men uj och oj...

...oj,oj vad det INTE funkar iaf!

Så jag har ringt "Anusmannen" igen.

Han hörde nog fan att det va jag,
för han va så förbannat trevlig
till att börja med.

Men sen jävlar ilsknade jag till.
REJÄLT,och då morskade han upp
sej det lilla fjantet!

För när han säjer att det måste
göras en felanmälan till,så undrade
jag hur helvetes många anmälningar
det ska krävas innan det blir ordnat.

Då säjer han att det är fel på
min router.

Kyss mej därbak va.(sa jag inte)

Så nu ligger ytterligare en
FELANMÄLAN på deras bord.

Kul!
För dom då,som inget gör.

Och apropå mejlet jag skrev till
reklamationsavdelningen,så sitter
dom just nu och läser det för femtielfte
gången eller så.
Det sa rectummannen iaf.

Det är ju fan inte konstigt att det
tar tid att åtgärda saker på det där
företaget,när det ska ta 5 da´r att
läsa ett jävla mejl!!!

...så förbannat mycket,för INGENTING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0