Majso & dom tre vännerna!

Såhär va det,jag hörde talas
om att grannkärringen aka
"hurtbullen" skulle ha fikadejt
i eftermiddag med andra
grannkärringen och ytterligare
en brutta.

Så jag slängde iväg ett mess
igårkväll där jag skrev :
"I looove kaffe".
Naturligtvis va det på absolut
skojjigaste skojjet,eftersom
jag aldrig i hela jävla livet
skulle bjuda in mej själv eller
ens komma på tanken att typ
tränga mej på i en redan bestämd
och planerad dejt.
(over my dead body lixom)

Och hur fan slutade det här då!!?

Jag blev uppringd av "Hurtbullen"
och hej hopp så satt jag där med
kaffe,macka och joinade denna
ÜBERTREVLIGA trio!
(äpplepajen pratar vi tyst om)

Så nu säjer jag bara:
Tack för en dööömysig em i
allra najsaste sällskapet!


Vi fick sitta på Altaninen hos värdinnan.
Jag gick i förväg så dom små liven fick chans att
prata ikapp en smula.
Jag har ju en ful ovana att kunna snacka lixom.
(kvinnlig version av Clabbe  af Geijerstam,såå ungefär-fast snabbare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0