Kaffepausen den viktiga!

Tjena & aj som fan va det
svider i fingertopparna
såhär på em minsann.
(kände jag i fikapausen)

Självsprickorna kommer
som jävla reklamblad
på posten nu.

Ser fräscht ut och känns
som det blöder.

Fast hellre det än näsblod,
det skulle fan inte funka
när man ska såga och fila
och putsa och styra.

Känner nu att jag verkligen
skulle behöva en fet sponsor.

Jag menar vilka desajners
har INTE såna där multiverktyg
eller va det kallas nuförtiden!

Alla donationer mottages
vänligen.JÄTTEvänligen!

Eller så får jag väl se till
att fixa en stororder till
Peru eller nåt annat avlägset
land bortigenom.

Dom skulle passa skitbra i
mina smycken eftersom dom
har så färgglada kläder där.

Finland känns lite för bäscht
på nåt vis.

Nu väntar jag bara på,eller
hoppas rättare sagt,att det
jag beställt finns och blir
hemkört framåt kvällen.

Gör det inte det blir jag
jävligt ledsen i ögat!

Och det vore ännu värre
än näsblod och såriga
fingertoppar!

Fan,nu har kaffet kallnat oxå!

UPDATE:"The thing" ÄR på
väg hem hit!

YEEEEEEEEES!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0