Jag ska va med!

Nästa år ska jag fanimej
söka till Idol.

-"Hej,vad heter du &
hur gammal är du?"

-HÅLL KÄFTEN,skriker jag då,
sen skrattar jag och säjer att
jag är 23 & nåra månader och
att jag mest gillar att spela apa!

Det är ju lixom inte ett dugg för
sångens del jag skulle söka.

Näe för fan,jag vill bara bli lite
tjenis med Anders Bagge.
Jag gillar honom,och hans fräna
åkgräsklippare.

Laila B.W skiter jag fullkomligt i.

Förvisso har jag kompisar som 
är blondiner.
Men det är en jävla skillnad.

Dom känner jag ju!

Aaaaaaa,Oooooooo!

 

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Du ÄR lätt sinnesrubbad! ;-)



I like!

2010-09-09 @ 22:38:17
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Prinsessan:Ahhh,lätt att jag ÄR =))

Love Y 2

Puss!

2010-09-10 @ 09:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0