jag är en jävel på sladdar...

...jag är en jävel på att
dra ur och koppla in.

Sen får man ju heligt hoppas
att den där jävla kontakten
inte blir allt för utsliten,för
då kommer det inte funka i
en halv minut ens.

Irritationen sen den 1/9 då
skiten började krångla,har
förvandlats till vansinnighet.

Varje morron tror man att det
är en sämre historia.
Ända tills man trycker på
On knappen och ser det röda
hånlysande krysset.

Jag kan det här nu!

Smyger in.
Loggas ut.

Inget stressande alls.

Och just därför måste jag
avsluta fort som fan.

Det här tillståndet har fått mej
att bli seg och glömsk.

Så jädra glömsk att jag glömde
skicka grattiskort till svärmor.

Har aldrig hänt att jag glömt
nåt sånt viktigt.

Det är skitföretagets fel.

Hädanefter kommer jag skylla
ALLT dåligt på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0