I brist på uppkoppling...

...så ställde jag mej med
lite middagsbestyr istället.

Idag blir det nån slags
jag-slänger-i-vad-som-finns-låda!

Jag blandade hej vilt och så
toppade jag med en jävla
massa ost,för utan ost kan
man lika gärna ge fan i att äta.

Sen funderar jag på att lyxa
till månda´n med en Pannacotta
kanske,för måndagar måste man
lixom sätta lite guldkant på.

Allt känns fan så mycket bättre
med en rejäl dos fett i kistan.

Riktig grädde.
Riktiga hallon.(inte köpta)
Och till det en klick RIKTIG
gräddglass med hackad
mörk choklad som kronan
på verket.

I övrigt julpysslar,förlåt SKAPAR
jag så änglarna i himlen dansar
Flamenco ovan molnen.

Flitig är bara förnamnet!
Efternamnet fortfarande PISSED!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0