Hej "Lillördag"-fuck off september

Det kan va så att jag lägger
ner ett tag eller så.

För september,oktober,november,
december,januari,februari,mars,
april & jag har aldrig varit speciellt
kompatibla...nån gång.

Vi blir lixom osams hela tiden
och råkar i luven på varann.

Nyss var det "Den blomstertid
nu kommer" med en hel lååång
sommar som låg orörd och osmekt
som en rodnande liten oskuld
framför oss.

Vem fan va det som "satt på" den
här sommar´n egentligen,för jag
har jävlar i havet inte hunnit med
hälften av det jag ville.

Gör om!
Gör längre!

113 dagar kvar till Julafton
och Tomten finns inte ens!

"Hoppa & skit så länge hängslena håller"-
  det blir inte ett dugg roligare än såhär!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0