Gubbjävel!

Vissa borde fan inte få
ha körkort,eller så borde
dom åtminstone va tvungna
att uppdatera dom!
(om dom nu HAR nåt!)

Som idag,tralllallalalalala
när jag va ute och cruisade
lite i byn och svänger upp
på huvudgatan eller va man
nu ska kalla´t!

Iaf så hinner jag glida sisådär
en 15 meter innan jag ser att
det på vänstersidan står en blå
bil parkerad vid trottoarkanten.

OCH,PRECIS mittemot kliver en
gråhårig äldre man med skitful
mustasch och ännu fulare skor
ur sin bil,som han så jävla smart
och lämpligt(INTE)parkerat så
det är på F-håret att man kommer
emellan med en tredje bil.

Vafan är problemet lixom!!!
Att av ren jävla slöhet inte
kunna köra fram 5 meter eller så!

Jag är inte den som brukar
hetsa upp mej i trafiken.
Vilket är tur för trafikdårar,
men idag sprängdes PMS-
ådrorna kan jag tala om.

Rent jävla demonstrativt
stannade jag mittemellan
bilarna och HÄNGDE mej
på hornet!

Brööööööl,bröööööl,BRÖÖÖÖL!

Sen skrek jag så rutorna
fullkomligt immade igen:

"Men för helvete va sysslar du med,
haru snott körkortet från nåt dödsbo
eftersom du tydligen inte kan parkera
som "NORMALT" folk"????

VAAAA!

"Och köp för fan nya brickor"!
Skrek jag om än ännu högre.

Sen,sen drog jag iväg!

Och vid nästa korsning va jag
fullkomligt lugn igen.

GUBBJÄVEL!



Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Haha så himla roligt, jag önskar alltid att jag kunde göra så, men jag kommer alltid på det lite för sent ;D

2010-09-29 @ 15:52:51
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0