Good morning readers!

Ny vecka.
Nya utmaningar.
Nytt,nytt,nytt!

Idag ska jag,ja vafan
ska jag egentligen???

Troligtvis leka "Flitiga Lisa"
och bunkra upp en sjuhelvetes
massa mera pinaler på köksbordet.

Det är lixom trevligare på nåt
sätt,att befinna sej i händelsernas
centrum än att knöla in sej i lilla
"verksta´n" ett par meter bort.

Här har jag nära till allt.

Kaffet.(very viktig skapardetalj)
Ballen.(för "friska" luften)
Och sist men inte minst kylskåpet
som jag öppnar var 10:e minut
för att fylla på juice i min lilla
turkosa mugg!

Pysslandet vet inga gränser,vilket
är jävligt märkligt med tanke på att
jag inte ens har hittat rätta lusten än.

Än mindre är motiverad.

Ibland får man helt enkelt sparka
sej själv därbak och säja till på
skarpen att börja med julstöket.

Fast just julkänslan sitter som en
stor fet Ågrensklump i hela magen.

Men jag tror faktiskt att det är såhär
med alla oss stora konstnärer,vi måste
hitta inspirationen och motivationen för
att prestera vårt bästa.

Frågan är bara vart fan jag förlagt den.

Ett,två,tre-den som har tålamod får se!


Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Julstök REDAN men gud va du är CRAZY bruden!!



;-)

2010-09-06 @ 09:39:16
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Prinsessan:Ahh eller hur,totalt bortom all räddning =))

Puss & Kram!

2010-09-06 @ 09:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0