Full rulle på landsbygden

Så kom helgen när hela
Östergötland ska visa sej
från bästa sidan.

Överallt är det jippon,öppna
gårdar och hallabalo.

Så oxå nedanför mej i den
lilla butiken.

Själv har jag ett sabbatsår
i år och iakttar andra.

Det kan va jävligt kul det med.

Dricka kaffet i lugn och ro utan
att behöva smeta på vaseline på
truten och flina upp sej i dagarna 2.

Och förresten så har jag inte tid
heller för den delen,jag måste
fan förbereda mitt eget viktiga
skapande för kommande ack så
viktiga aktiviteter.


Det har bakats ser jag!
Kanske skulle slänga ner mina 20 sorter så det
blir lite utfyllnad på bordet!


Å fint såååå med en massa arrangemang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0