Det va inte Nisse som ringde...

...det va Håkan från Manpower
som alldeles nyssens slog en
pling.
På min mobil!
(som låg kvar under kudden)

Han bah:
"Du har visst problem med telefonen"!

-Ja,det skulle man kunna säja sa jag!

"Har du bredband oxå,säjer han sen"!

-OM JAG HAR BREDBAND eller ADSL????
Det är ju för fan det jag har ringt om
sen 1:e september sa jag då.

"Jaha-men DET får du ta med din
telefonoperatör förstår du,jag kan
bara kolla upp din felanmälda lur"....

För helvete,när ska den här
följetongen sluta egentligen!!!!

Kaffe tänker jag då fan inte bjuda på,
än mindre 7 sorters kakor om han
inte fixar mitt ADSL när han ändå kommer.

Nu ÄRE KRIG!

(sådär glad är jag INTE!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0