Biggest fettbomb in the evening

Oj,oj,oj!

Jag gillar verkligen att  lyxa
till det i varda´n.

Va sådär lite lagom jävla
crazy och fettbomba magen
med nåt smaskigt till kvällskaffet.

Jag är nog fan bäst på sånt.

Och sen,sen ställer man sej
direkt på vågen och....
...näe,inte ett gram har man
ökat lixom.

Fast det visste jag ju redan innan.
Man blir inte fet av fett.
Om ger fan i kolhydrater och ja
annat onödigt som i totalt värdelöst.

Jorå,och vidare har det meckats
lite vid köksbordet och klippts lite
tyg och suttits på ballen även ikväll.

Och nu måste jag typ idiotskynda mej
innan jag lo,lo,looosar connection
med cyberrymden.

Bye,bye-jag är inte så förtjust i rabarberpaj!


Åhhh,Ahhh,Mmmm-slurp!


Och det här är bara en promille av det som ska fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0