Ameh!

Jag trodde fan att klockan va
typ 10 (22) eller nåt,och så är
hon över midnatt slagen.

IGEN!

Kära nån,vart tar tiden vägen?

Man kan iaf inte beskylla mej
för att INTE utnyttja massvis
med timmar VARJE dag.

Det va likadant när jag va liten.
Bebis alltså!

Jag va vaken mest hela tiden.

Och vakna barn är smarta(re) barn,
dom är lixom "med" på ett annat
sätt än ungar som sover bort typ
22,5 timmar per dygn.

Det där sitter tydligen i,och för
varje dag som går blir jag bara
smartare och smartare!

Nu va det länge sen jag gjorde
ett IQ test,men sist hade jag iaf
högre IQ än en raketforskare.

Varför jag inte är med i "Mensa"??

Äsch,jag ligger lågt som vanligt,
tycker inte man behöver överdriva.

Hade kanske varit skillnad om jag
varit blond!
Då kanske det varit jävligt viktigt!

Iof blonderade jag mej en gång på
"det glada 80-talet",och det blev inte
ett jävla dugg roligare för det.
(fast jag va ju fortfarande smart!)

Kan ha berott på att håret blev typ
morotsfärgat och jag såg ut som
just en morot.
Utan blast förvisso,men ändå!

Och här känner jag att jag spårat
ur totalt och bort från ämnet.

Så ni märker kanske att jag INTE
skryter om min IQ-TVÄRTOM!

Sov gott då´rå-
ni som behöver!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0