Vinna,vinna,viiiinnnna!

Har ni tänkt på hur jävla poppis
det är med s.k kändisträffar
nuförtiden.

För att inte tala om alla dessa
bloggträffar som anordnas till
höger och vänster,över och
under bordet och fan och hans
oäkta kusiner i oändlighet!

Pust!

Häromnyssens såg jag på en
"siffersida",att man kunde
vinna en date/träff med
Laila Bagge.(hon bloggar ju oxå!)
Rättare sagt vinna att få va
med Laila Bagge en dag på
hennes jobb.

Laila Bagge Wahlgren menar
jag förstås.
Fan så viktigt med alla namn
I guess!

Iaf,så kunde man vinna att få
med henne på jobbet.

MEN,först va man tvungen att
köpa hennes nya parfym.

Men ok.

Tänk om man typ spyr på den
där jävla parfyyyymlukten och
inte ens vinner daten,då har man
lixom köpt grisen i säcken TVÅ gånger.

Som att stå med brallorna nere
vid fotknölarna och dessutom ha
en bit toapapper kvar innanför
troskanten som hänger & dinglar.

Fan vad onödigt!
Dumt rent ut sagt.

Och vad ska man göra med Laila
på hennes jobb?

Spraya runt och fylla på hennes
kaffemugg?
Bli skitskraj av att se alla döskalle-
smycken överjävlaallt!
(Dönickar har jag nog med hemikring)

Njae!
Jag hoppar.
Över!

För egen del tycker jag nog att
det hade varit mycket skojsigare
att vinna en date med nån vanlig
bloggare.

En vanlig,men kanske ovanlig
person som ändå är frän och
alldaglig men ändå jävligt perfekt.

Perfekt på ett sunt sätt.

En SÅN date hade jag faktiskt
mer kunnat tänka mej att tävla om.

Eh,men hallå!

Det skulle ju kunna va med en sån
som jag vetja.

Alldaglig,vanlig men lite ovanlig
och alldeles,alldeles perfekt!

Tänk vilken kreativ dag vinnaren
skulle få uppleva då.

Och inte hade man behövt köpa
nån av mina parfymer heller.

Dom vill jag fan ha för mej själv!



Kommentarer
Postat av: Annika

Bloggträff med Laila Bagge? Nej tack!! Däremot en kreativ dag med perfekta Majsan=) Vad ska jag göra för att vinna den daten??

<3<3<3<3

2010-10-15 @ 11:23:58
Postat av: Majso svarar:

Annika: Hm,ja vad säjs om att "brainstorma" lite åt mej!!??DÅ är daten ett faktum,alla gånger =))

Ses snart!

P.s:kaka står i ugnen ;D

<3<3<3

2010-10-15 @ 11:35:19
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0