Vafan gör folk...

...i helgerna egentligen!!???

Storhandlar,städar,byter lakan
och är totalt jävla slut när sönda´n
är till ända...

Eller softar dom bara och ligger
i soffan med chokladasken,kanske
rentav ligger lite på lördagskvällen!

Alltså,inte för att jag bryr mej så
värst jävla mycket,jag satt bara
och undrade lite.
Tog en paus i smyckestillverkningen
och en termos kaffe på det lixom!

Folk kan göra precis som dom vill,
fast det hade varit lite skoj att veta
vafan dom sysslar med!

Själv lagar jag mat varenda fucking
dag,men äter bara typ en gång i veckan.
(oftast fredagar!)

Storhandlar gör jag sällan eller aldrig,
och det kan ju tyckas förbannat dumt-
men orka springa omkring och handla
4 ton kött och 300 liter mjölk,21 gurkor
och 342 kg kaffe bara för att va "Svensson".

Städar gör jag när lusten faller på.
(vilket den sällan gör)

Och lakan byter jag när det börjar
klia satan på hela kroppen!
(skojja bah,jag byter varje kvartal!)

Och "liggat" behåller jag för mej själv!

Puss & Kram♥


"Arbetsmyra"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0