Snabbveckor

Det börjar fanimej bli tjatigt nu.
Att det är fredag imorr´n-IGEN
menar jag.

Jävla tid att gå fort!
Skitfort,döfort,FÖR FORT!

Varje måndag tänker jag,att nu
ligger en HEEEEL LÅÅÅNG vecka
framför mej.

En hel lång vecka ligger där som
värsta oskulden och bara väntar
på att få bli tagen.
Tagen lite lagom varsamt,ömt
och i normal takt.

Inte som i "Pang på rödbetan"
utan förspel och ödmjukhet.

Och varenda jävla fredag känns
det som om man på måndagen
klev på ett höghastighetståg.

Ett tåg som rusar fram i minst
3000 km/h,för innan man ens
hunnit till kisspausen i Tranås
eller tågbytet i Malmö så har
tåghelvetet kommit tillbaka
till perrongen.

D.v.s tillbaka till måndag morgon
när det blir panik och man hör:
"Se upp för dårarna,dårarna stängs".

Runt,runt,runt går det och jag
hinner inte ens bli åksjuk så
jävla fort susar veckorna förbi.

Så mycket för den jävla oskulden.

Den oskulden HINNER ju för fan
aldrig ens bli penetrerad vetja!

Wrooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooom....
....men tjena HALLÅ!!!!

Imorr´n äre fredag igen och jag
är INTE oskuld.

Tack & jävla lov egentligen,för jag
hade fått bryt på att bara klias lite
i röven innan det va dax att dra upp
brallorna igen!



Fartfyllt fanskap!


Nästa vecka vill jag åka hoppa på ett sånt här istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0