Om jag hade varit kille

Det har lixom inte varit nåt
jag gått och funderat på.
(att va kille asså)

Förrän nu.

Nu när jag sågar och filar
som värsta verkmästa´n.

Ni skulle se vilken jävla fart
det ÄR i högernäven.

Uj,uj,uj!

Och det va just i ett sånt
ögonblick,när jag sågade
och hade värsta speeden,
som jag kom att tänka på det.

Hur förbannat bra jag verkligen
hade passat som kille.

Inte för att inte tjejer kan
såga och fila,för det är ju
fan inga problem alls.

Jag tänker istället på hur
jävla bekvämt det hade
varit på ett helt annat plan.

Jag hade nämligen inte ens
behövt fundera på att skaffa
flickvän eller älskarinna eller
what so ever.

Med bästa "högernäven" hade
jag klarat mej så jävla galant
helt på egen hand!

På "egen hand",ha,ha!

Dagens ord:
Har man en hand snabb som
en vessla så löser sej allt!!!


R.H.M  d.v.s:Rapid Hand Movement!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0