Och sola sken hela da´n

Dessutom ljög jag lite förut.


Jag tog alls ingen Icakasse till fikagrejerna!
Och jag tycker INTE att 3 är bäst,tvärtom,jag hatar TRE!


Turkosa ickeporslinsmuggar och hembakta läckerheter
i en liten "bilfika" innan det va dax att spana runt lite!


Hittade ett par sandaler till grannfrun aka "Hurtbullen"
(med minifötterna)
i storlek 31,men så kom jag på att det blir väl lite kallt
med sandaler i höst,så jag lämnade dom på hyllan!


Jag tvingade älsklingen att inhandla nya skor och en
(turkos) skjorta,och naturligtvis lyder han sitt livs
största kärlek utan gnäll!

"EN LYDIG MAN ÄR EN LYCKLIG MAN"


Märkligt men sant,jag blev "lite" hungrig och beställde
en barnmeny för 39 spänn.Taget som fan för att slippa
stå vid spishelvetet en dag före måndag!


Helt perfekt Innan-det-blir-svinkallt-jacka!
Dessutom svinbillig.


Favvomärkesjeans till priset av 2 pkt cigg.
Nu kanske det inte smakar så jävla gott att
tända på dom till fm fikat,men å andra sidan
räcker dom förbannat mycket längre om jag inte gör det!


Dösköna 3/4 brallor oxå för en spottstyver!
(vänster är framsida,höger är baksidan med spännena)

Och sola sken som sagt på oss HELA da´n.


Kommentarer
Postat av: Emma

gud vad god all mat ser ut! :D



SVAR: ja, det ska man verkligen göra!

2010-10-31 @ 17:33:20
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: matilda

det var du värd mamma lilla :) <3

2010-10-31 @ 20:14:00
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: Mami svarar:

Matilda:Tack darling <3<3<3

2010-10-31 @ 20:18:22
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0