När man är en jävel i s.......

....en jävel i snällhet alltså.

Jo,jag är ju inte bara perfekt
kroppsligt,jag är perfekt som
personlig "taxidriver" oxå.

Detta innebär att jag lovat lilla
grannen aka "Tightsbruttan" att
jag ska agera förmiddagstaxi
till en stad nära oss.

Dessutom är jag så jävla snäll
så jag inte tar ut nån som helst
"framkörningsavgift"!
(det är ändå i runda slängar 100 m)

Näerå,det skulle jag aldrig göra.
Däremot lägger jag på cirkus 1
mil på slutnotan!

Man får fan inte va dum bara
för att man är snäll!!!

Det är inte klokt egentligen,jag
kör så förbannat bra och säkert
och miljömedvetet att min gamla
körskolelärare hade fått en tår
eller två i ögat om han sett mej.

Aldrig nån fortkörning,aldrig nåt
annat dumt.
Nästan inga incidenter under dom
typ 53 år jag haft kortet i plånkan.

Eller jo,förresten-en liiiten pytte
grej hände för en sisådär 52 år sen.

Jag råkade bumpa in i en sproilans
ny Alfa Romeo när jag skulle backa.

Det blev tydligen ett märke på
hans (fula) kofångare,när han
hade gått fram & tillbaka med
förstoringsglaset i 3 timmar.

SÅ stort märke blev det.
Såååå förbannat STORT att han
bytte hela jävla motorhuven!

Jag lät svinet hållas!
(det va ändå inte min bil jag
körde,det va brorsans!!!)

I vilket fall som helst så va det
faktiskt inte mitt fel.

Egentligen!

Det va för att jag hade fucking-
ugly shoes på mej vid tillfället.

Stilettpumps!
Modernt på 50 talet.
Tydligen!

Det är jäkligt lätt att slinta till
när man har högklackat på sej.

Om ni inte visste det alltså!

Jag slutade ha högklackat
back then-lika bäst lixom.

Kan ju bli så man får betala
en hel omlackering annars.

Om man råkar på ett likadant
Miffo som "Alfa-Romeosnubben"
igen vill säja.

Och det vill man ju helst inte!

Stilett är inte alltid rätt!

UPDATE:Onsdagens taxitur
va gratis idag!
Jag sa ju att jag är en snäll "jävel"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0