Lördag med goda vänner

Det blev en very trevlig
kväll igår med grönsaker
snax och dricka för dom
som så ville.

Själv va jag(som vanligt)
lugn & fin!

En värdinna måste lixom
föregå som/med gott exempel
och inte ligga plakat under
bordet och kräla!
(alt.kräkas)


Enkel "fördrink" med sting och lite grönt!


Gott & Blandat


Varannan vatten-JÄTTEVIKTIGT!
Sötsaker ännu viktigare!


Black & White!
"Den lilla varelsen" & Jag.


"Tightsgrannen" hade svidat om till partystass,kom med
näst äldsta dottern & hennes polare.


"Mellan" & barndomskompisen!


Sen kom"Tightsgrannens" Äldsta dotter oxå!


ALLA samlade,grannens brorsa & hans fru kom oxå,likaså "Mellans"
älskade bästis S längst fram,och såklart "Mellans" M


Sen fick JAG va med på bild oxå!


"Mellan" & S


"Mellan" ville sååå kramas med bästemamsen!


"Svärmorsan" & "Svärsonen"-han är lika stark som Bamse!
(fast utan honung!)


Sen drog vi vidare till "Lokala" Puben(hm!)
och en hoppbild va ett MÅSTE,såklart!


Fotograf:"Mellan"


Lilla grannfrun dricker inte öl,men gör allt för konsten!
("Långt ner i halsen med P")


Och vem vann en flaska rödtjut i vinlotteriet då!!!
(kommer bli very väl lagrad eftersom jag INTE dricker sånt!)

Tack ALLA för en trevlig kväll!
(Hur mår ni idag???)

På begäran ett recept!

Kolapopcorn:

Micra en popcornspåse och häll
i större bunke,skål el.liknande.

Blanda:
2 msk olja
50 gram smör
1 dl Farinsocker
3 msk ljus sirap i en kastrull.
Värm på medelhög värme tills
smöret smält och sockret lösts
upp ordentligt.

Häll kolasåsen över popcornen
och blanda väl tills allt är täckt.
Fortsätt röra runt så kolasåsen svalnar!

Smaska och ät!
     MUMS!

Extra,extra,glömde ju fan att jag
fick rejält jävla "Hugg" innan
"Lilla varelsen" och jag traskade
hem till ballen igen!

En blond,normalt byggd,aningen
slirig,pratsam,nyfiken och
uppskattningsvis mellan 15-20
år yngre "lammköttskotlett"!!!
 
Kön:Kvinna!!!!!

Smickrande,väldigt!
Tack,men nej tack!

(så kan det gå när man tar sina
perfekta gener och ger sej ut
en lördagkväll i hooden!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0