Lång panna

Jag har för fan ingen
LÅNG panna!

Just det här med särskrivning
har folk jävligt svårt för.

Jag med!

Fast åt andra hållet,om
man säjer så.

Ameh vafan,hur komplicerat
kan det bli på en skala????

VA!

Om man är det minsta osäker
så äre väl inte så svårt att läsa
ordet högt ett par ggr så HÖR
man ju!
(sa "svensk fröken!!!)

Om man inte har problem med
hörseln vill säja.

Det jag egentligen skulle skriva
var: LÅNGPANNA och det är ju en
jävla skillnad lixom.

Jag har bakat idag.
I LÅNGPANNA!

Det blev en "Annika-kaka".
Inte för att det heter så
men för att jag ville döpa
om den,annars kommer jag
fan inte ihåg till nästa gång.

Och så låter det ju sablar så
mycket godare än:
Falska potatis bakelser!

Jag menar POTATISBAKELSER!


Ni kanske inte ser,men jag fick ett "tecken" från ovan!


Ett HJÄRTA!
Det va knappt så jag ville fortsätta med garneringen.
Och vad hjärtat symboliserar förstår förstås bara jag!


Tada trallllllalalalala!
Döööögod!




Kommentarer
Postat av: Annika

Det var jag som sände dig en tanke,därav hjärtat på kakan<3<3

2010-10-06 @ 14:38:04
Postat av: Majso svarar:

Annika:Det förstod jag väl =))

Kram<3<3<3

(Kanske borde döpa om den till "Hjärtekaka")

2010-10-06 @ 18:48:20
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0