Kors i taket!

Det hör till ovanligheterna att
jag masar mej in till sängen
innan midnatt,men igår,ja då
släckte jag redan vid 23 tiden!

Inte för att jag kan sova precis,
men min lilla lekamen har iaf
legat skapligt horisontellt längre
än vanligt.

Men,detta tidiga sängläggande
resulterade naturligtvis i att jag
från klockan 5 varit tvungen att
tvinga mej kvar i sängen.

Anledningen till att jag inte
gick upp då är jävligt enkel,
jag ville helt enkelt spara
lite på kaffet.

För hade jag studsat upp så dax
skulle det redan ha gått åt ett
kvarts kilo,och kaffe har ju blivit
så förbannat dyrt.(lite dyrare iaf)

M.a.o har jag sparat en sisådär
8.50 kosingar redan!

Känner mej som min egen
ekonomichef här på "företaget".


Goodmorning folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0