Just det...

...igårkväll kom ju  "Den lilla varelsen"
förbi på en snabbfika.

Hon skulle hämta sin kvarglömda jacka
som hängt på ett och samma ställe i över
1 vecka.(nästan två)

Jag hade redan gjort klart för henne,att
kvarglömda effekter tillfaller värdinnan
när det gått över 1 vecka,men fan vad hon
va envis och prompt skulle ta den med sej
hem iaf.
(nästa gång gömmer jag grejerna & spelar
ovetande om hon frågar)

Igår "glömde" hon BARA en tändare!
Eller så tyckte hon att jag inte va värd
mer än så.Dessutom va den nästan slut.

Ameh tack för den gesten lixom!
=))

Naturligtvis hann vi med en kaffe som sagt,
och naturligtvis satt vi på den svinkalla ballen.

Fats den va ju inte kall iof,jag knäppte förstås
på dom små men naggande trevliga och ack
så effektiva infravärmarna!

Och idag ja,idag på em kom A på besök,ni vet
hon med alla 55 värmeljusen och godaste
pajen ever.(´sån paj gjorde jag ikväll-SÅ mums!)
Fast nu går hon mer under  namnet Ulla Red.

Och för dom som inte fattar vad det betyder
kan jag bara säja: Synd då,att ni(du) inte
förstår det enklaste enkla!

Sök till nåt allmänbildningsprogram & köp
en lott eller tusen.

Nä,låt bli förresten!

Nu ska jag sätta mej med kaffet på,eller
rättare sagt EFTER maten.
Verkar ju jävligt dumt att hälla kaffe PÅ
maten,iaf när den redan är uppäten!

Det kaffet ska förstås(som vanligt)intas
på min svinigt kyliga balle.INTE.Längre!


Ho ä så go den här tösabiten! =))
Med ett perfekt leende och jävligt snygga glajjor!
Vad hon inte vet än,är att hon inom en snar framtid kommer
få bjuda MEJ på kaffe,typ JÄVLIGT ofta!
Lyllos henne!



Och här är:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0