Ge mej ett v...

...v som i VÄRME med stora
feta jävla bokstäver.

Den här kåken jag huserar
i är helt & hållet hjärndöd,för
när det såhär års behagar va
plusgrader ute,då jävlar är
det (nästan) minusgrader
härinne.

Och är det minusgrader ute,
ja då kan ni ge er fan på att
kaffet fryser till is innan man
hällt upp det i muggen.(INNE)

Ta på raggsockar tycker ni.(kanske)

Jag säjer bara:
Hata,hata,HATAAA raggsockar.
Hata strumpor över lag lixom.

Och inte är det så förbannat lätt heller,
att släpa omkring på ett fotbad när man
schavar runt här.

Fotbad med värmeslingor försås
eftersom vattnet fryser.

I övrigt är allt tiptop kanoners.
Jag gillar´t.
Läget alltså!

Det finns så många stackars satar
som har problem och skit och en
jävla massa kli innanför pannbenet,
så varför spä på den löjliga skaran.

Näe,tacka vet jag ren & skär,nästan
grisrosa babylycka fast på ett vuxet
förnöjt och tacksamt sätt.

Det är grejer det!

Stay positive och skaka loss bara,
så retar det alltid nån.
Nån eller nåra som inte fattat det
där med att leva.

LEVA sitt eget liv och ge fan i att
hänga i andras kjolar och va som
som varbölder i arslet!

Förresten kom jag ju på att jag
ALDRIG använder kjol ju!

Ha,ha,ha!
1-0 mej!



Hellre såhär.
JA TACK!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0