Finaste fina...

...min älskade vän från Paris.

Du är en stjärna som lyser
på min favorithimmel.

Du har ett leende som får den
gråaste dag att förvandlas till
guldstoft och stjärnglans.

Du har ett hjärta av guld och
en omtanke större än Universum.

"Vänner är som STJÄRNOR"-
  det är inte alltid man ser dom,
men man VET att dom finns DÄR"...

Tack för en underbar kväll.
Tack för alla fina godsaker.

TACK för att du är du!

         ♥♥♥

Today-Tomorrow-Together!


Vi satt såklart ute!
Det finns lixom inget kallt väder,bara man har rätt kläder-
OCH infran är på!


Sen envisades hon med att fota mej,och se på fan,jag
fastnade på bild ikväll.
(och gult är ju snyggare än en svart fläck,typ!)


Mitt upp i alltihopa kom farbror & tant poliserna för att haffa
en överförfriskad tönt som tydligen va skyldig en annan tönt
150 kosingar.(om man tittar jävligt noga ser man en av tö...jag
menar poliserna där bakom)

4 små poliser för att leda bort en tönt och be honom betala
sin lilla skuld.Jo man tackar-då vet vi att det FINNS resurser
ifall man skulle råka bli full och galen och ta springnota.


När den uppgörelsen va klar kom det ytterligare 2 blåljus-
bilar!Bra att dom har bemanning och prioriterar såna här
superviktiga ärenden en lördagskväll,det känns
ju jävligt tryggt lixom.

Här ser vi hur dom far iväg i en väldig fart.
Troligtvis på väg att haffa ytterligare en
tönt,som kanske är skyldig nån 200 spänn.
Det tar sej!


När jag sen kom hem packade jag upp påsen jag fick,och kolla bara som
hon skämmer bort mej med smaskigheter!
Nu blir det fest,långt bort från polisaction och fulla töntar.
(en av töntarna frågade dessutom om jag ville k*a,men jag avböjde och
  sa att jag la av med det för över 20 år sen.När jag tänker efter kanske
  jag skulle sagt som det är,att jag har mens.Fast å andra sidan,det va en
  tönt,och vem fan vet han kanske hade gått igång rejält då!)

Avslutningsvis:
Tusen tack igen fina M ♥ (You´re simply the best)


Kommentarer
Postat av: Mimi

Men åh så fint det var och härligt med lite action nere på stan!!! Du kanske kunde ta bort den där dubbelhakebilden, inte så snyggo!

Godsakerna kommer du ju använda. OBS burken är ju något helt annat, från Argentina.

Hörs snart och ses i jul!!

Kramar och tack för alla fina ord!

2010-10-31 @ 10:38:19
Postat av: Majso svarar:

Mimi:Det är ingen dubbelhaka dummo,du spänner bara "pratmusklerna" i käken serru ;DD

ATT jag ska använda alla grejer,Argentina,Frankrike eller Afrika-spelar ingen roll,jag är happy för allt!

Puss & tack själv,ses SNART!

Majso <3

2010-10-31 @ 11:09:51
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: Emma

vad fint skrivet om din vän! :)

2010-10-31 @ 11:28:36
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: kicki

Godmorgon :)

Vad fint skrivet!

Läget med dig idag?

2010-10-31 @ 11:40:25
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Johanna Annicka

Det är ju du från igår!



Kolla på http://bit.ly/8ZOKzV

2010-10-31 @ 11:52:53
URL: http://baradetfinaste.blogg.se/
Postat av: Dora & Isabelle

Hello from France.

We recognize the walnuts! There are from our garden near Sancerre.

Happy new year!!!

2010-12-19 @ 12:11:54
Postat av: Majso answering:

Dora & Isabelle:

Hello France!How wonderful,isn´t great with internet-the whole world in your livingroom =))

Btw:I just love those walnuts <3

Merry Christmas & and happy new year from me to you!

2010-12-19 @ 15:42:29
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0