Er röst i natten

Det är ju jävligt kul,eller hur,
att jag sitter här och skriver
så ni har nåt att läsa.

Roligare läsning än om såna
dära terrordåd och mutskandaler
och dårar som fifflar hit & dit.

Näevars,tacka vet vi lättsam
och lättläst smörja som går in
i skallen och försvinner ut precis
lika jävla snabbt.

Sån läsning är ju inte lika
deprimerande.

Att jag sen upplyser dom som
lider av demens light,att det
är dax att vrida TILLBAKA lilla
uret snart,måste ju komma som
en fet höstbonus,visst!

Jag hade ju fan själv glömt bort
det,nästan!

Men sen när jag kom på det,blev
jag sådär jävla lycklig och alldeles
till mej i mysbrallan att jag hoppade
upp på vardagsrumsbordet och drog
av värsta steppen.

Ameh fatta,en hel jävla timme till
godo bara sådär.

Awesome!

Jag har ju efterlyst fler timmar
på dygnen.

Att det sen bara händer en gång
per år kan ju tyckas förbannat
snålt och sniket,men man ska inte
va så jävla knusslig och dryg,då blir
man lätt chef eller nåt annat nördigt.
(finns ju undantag även om dom
är fruktansvärt ovanliga!)

Och imorr´n mina vänner(läs:idag)
är en helt annan dag,med sedvanliga
timantalet,dock aningen mörkare
på eftermidda´n.(och tidig morron)

Men det är då,och då får vi va lite
glada iallafall,för snart är det jul
och sen kan det BARA bli bättre.

Fan vad jag längtar till midsommar!


Buuuuusa klart och gå och lägg er nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0