Det här med att sitta ute

Jag tar alltid mitt morronkaffe
ute.På balkongen.

Det är friskt & skönt och så
vaknar man till så jävla bra.

Finns väl egentligen bara
en nackdel,och det är att
fingrarna (så här års) blir
förbaskat kalla direkt.

Å andra sidan värmer det
desto mer när man hör alla
skolungar som är på väg till
skolan och som stojjar och
för ett jävla liv nedanför.

DET värmer som satan,när
man vet att man slipper gå
och sätta sej på en fucking
boring mattelektion direkt
på morronkvisten.

Just det,jag fullkomligt HATADE
MATEMATIK,läsår in & läsår ut.

I hundra år!
(känns det som)

Och det beror högst troligt på
att jag INTE har STORA bröst!

För det vet ni väl,att tjejer med
"STORA" är mycket bättre på
matte än dom som har mindre.

Men det gör inte mej ett
jävla skit faktiskt!

Att jag inte gillar matte alltså!

Jag har ju perfekta tuttar-
och det väger faktiskt TYNGRE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0