Apropå min jävla snällhet...

....så går det förbannat mycket
extra tid till att va just sådär
fruktansvärt snäll.

Och servande.
Och,ja ni fattar!

Så nu har jag varit svinschysst
igen och lagat stora lass med
mat,fastän jag själv som sagt
BARA käkar på fredagar och
däremellan nöjer mej med kaffe.

Jag tror fanimej att jag har ett
helt ark med guldstjärnor långt
upp i himlen.

Förresten är det nog en tjock bok
som är proppad med glitter & glamour.

Lika tjock som Bibeln typ!
Eller kanske ett bibliotek rentav.

Faktiskt så skulle jag inte bli
ett dugg jävla förvånad om
det började "regna" guldglitter
från himlen!
(nån "manna" vill jag INTE få i skallen!)

V.S.P-that´s me!
(Very Special Person)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0