Vissa är tamme fan föör mycket

Fuck vad jag är jävligt skitirro!

Jag är så jävla irro att jag med
lätthet skulle kunna trigga fram
PMS hat och absolut inte under
nåra omständigheter stå för dom
konsekvenserna.

Jag skulle snarare stå och le
ironiskt,fastän jag inte är sån.

Bara i PMS synpunkt blir jag sån.

Varför i helvete (om man inte saknar IQ vill säja)
knackar man på och diskuterar tvättstugeregler
i femton jävla minuter,slickar röv och fjäskar
arslet av sej och låtsas att man vill att allt ska
funka,för att sen da´n därpå grisa ner och INTE
göra iordning efter sej.
VA???

Slösa tid med att lyssna på puckon
är för fan det sista jag har lust med.

Nu jävlar äre krig!
I tvättstugan.

Och jag VET vem fan som vinner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0