Två saker jag undrar över

För det första,får aldrig
kändisar munherpes?

Eller har dom sån jävla tur
att det där förbannat äckliga
skitviruset bara typ ligger
där,latent,men lixom aldrig
bryter ut på dom!

Isf äre jävligt orättvist och
isf vill jag oxå bli kändis.

MER kändis menar jag förstås.

Supermegakändis.

Och för det andra så undrar jag
varför det heter:
"Tänka på refrängen"???

Vilken refräng?

Om jag ska säja det vid ett väl
valt tillfälle,som när man t.ex
bara vill sjappa snabbare än en
magsjuk iller,så kommer jag
tammefan ALDRIG på nån bra
refräng att dra av.

Näerå,och så står man kvar och
står kvar tills det växer svamp
mellan tårna och det börjar klia
i naveln.(skitirro!)

Men sen,när man väl kommer
därifrån,då kan man ge sej fan
på att det poppar upp en hel
jävla drös med refränger från
gamla slagdängor,den ena bättre
än den andra.

Fast då äre ju redan försent och
förbi och så har man slösat en
jävla massa tid på onödigt skit!

Så nu vill jag veta,vilken refräng
det är som ALLTID "går hem".

Svara då.

SVARA FÖR TUSAN!




Den här kanske funkar.
Eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0