Tre...

...tre ynka små löv hänger
kvar och dinglar i trädet
utanför mitt köksfönster.

Tre små vissna och ledsna
löv som kämpat sej kvar.

Nakna,rädda och helt exposed´a!

Dom är tydligen lika jävla
envisa som jag,och ger sej
inte i första taget.

Tre är för övrigt ett turnummer.
(alla goda ting ni vet!)

Så,varje morron dom behagar
klamra sej kvar därute,så önskar
jag nåt bra.

Och so far so good lixom!

Det känns jävligt tryggt att ha
dom där på nåt sätt.

Jag vill INTE att dom faller av.

Superlim fäster ju på det mesta.
Visst!

Ska nog limma fast dom ordentligt.
Inte för att jag är skrockfull eller så.

Näerå,men nu har jag ju vant mej,så
då måste dom få sitta kvar.

Och ALLA medel är tillåtna
i såna här situationer.

Förresten,det är MÅNDAG idag!

Yes,yes,yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0