Tårtan

Plötsligt står tårtbagerskan
i dörren med en bricka.

Sankta Lucia,tänkte jag inte!
Det såg jag ju att det inte va.

Näerå,men jag skuttade in i köket,
drog glädjevarvet runt i alla
rum och sparkade till spisjäveln.

Sen skrattade jag och sa,att där
kan du stå ditt gamla skrälle,idag
slipper jag "sätta på" dej iaf!

Så jävla befriande att det inte
liknade nåt annat,som hänt idag.

Nu är jag snormätt och ångrar
sista 2 procenten av tårtbiten.

Fast det finns världsligare
problem,så vafan!

En kaffe på det så har man
bränt dom kalorierna.
(JA,kaffe förbränner!)


Very,very smarrig!
Tack "Stora".


Cindy va bara sugen på mandelpaj & grädde!!!


Kommentarer
Postat av: micha

varsågod! :)<3

2010-11-16 @ 08:36:04
Postat av: Anonym

2010-11-16 @ 08:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0