Spisjouren

Söndag.
Hata söndagar!

Fullkomligt jävla
skitonödig dag!

Och vad gör man?

Servar & står vid den
där satans spisen.

Som VANLIGT!

"Mellan" & hennes M
kom på visit ett par
timmar förut.

Lilla "Mellan" har såååå
ont i sina ben/benhinnor
att hon varken kan sitta,
stå eller gå knappt.

Och inget kunde jag göra
för att lindra.
Inte mer än att erbjuda nåra
Alvedon och ett varmt bad.

Sen lagade jag lite mat förstås.

Ack,ack,ack så trist att ha ont.

Vet väl jag som "ontar" klippt
hela tiden,dag in & dag ut.
Vecka in & vecka ut.
År in &................Så typ!

Men ändå,det är ens små barn.

"Mammor håller sina barn
  i handen en tid-
  men i sina hjärtan för evigt".


Av nån oförklarlig anledning slet jag inte fram kameran idag,
så det får bli en något lite äldre bild!(Typ 5 mån.äldre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0