Sex & samlevnadsbloggen...

...hittar ni fan inte här!

Däremot lyssnade jag(återigen)
på Gert Fylking inatt,och då va
ämnet sex & samlevnad.

Very puckade typer det där.
Som ringde in till Gert alltså.

Det lät som om dom flesta
va halvdragna och det verkade
inte som en enda hade nåra
"bestick i lådan",om man säjer så!

Fast det va kul att sitta och lyssna.
Det va det faktiskt!

Ha,ha,haaaaa!

Själv fördedrar jag att ha hela
verktygslådan med mej när det
är time för bonkabonka.

En jävla fördel alltså,om ALLA
"mejslar" är med,typ.

Det är enklast så lixom!












Kommentarer
Postat av: Leo

Sex och samlevnad med Gert Fylking låter ungefär lika rätt som relationsråd med Magnus Uggla. Det sista hörde jag på P4 för någon vecka sedan. Han var helt kass och gav skitdåliga råd. Han är nog bättre på annat...



Jag hejar på dig istället. Sex och samlevnad med Majso? Kunde det vara nåt?!



Ha det bäst. Puss och kram

2010-11-01 @ 13:00:22
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Kass va ordet ja =))

6 & sånt med Majso-det tror jag kunde bli fullkomlig succé!Ha,ha!



Ha det ännu bättre!

Kram & Puss från Majsos "hörna"

2010-11-01 @ 17:41:08
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0