Rätt feeling är A & O

Jag har en tendens att inte
kunna boka grejer för långt
i förväg.

För om jag nån gång gör det,
så kan man ge sej fan på att
jag inte har minsta jävla lilla
lust till just det,just då det är
dax lixom.

Jag bara MÅSTE få den där
rätta feelingen om det ska
funka.

Funka för mej alltså.

Det kan kännas skitbra att
planera nåt på månda´n
inför freda´n,men sen när
freda´n (t.ex)väl dyker upp,
då kanske det känns helt åt
helvete och så blir allt bara
skit & pannkaka.

Och jag gillar varken eller
av dom två.

Alltså ger man blanka fan i
att överhuvudtaget planera
eller boka in,om det inte är
nåt livsavgörande vill säja.

Det blir satan i gatan så mycket
mer spännande oxå,på det lilla
viset!

Idag t.ex har jag inte planerat
ett skit,och helt plötsligt som
ett stort jävla stjärnfall,så får
jag massvis med lust till att
göra dömycket grejer.

Så mycket att tiden knappt
räcker till.

Surprise varje dag!

Det ni,det är min melodi.
UTAN refräng förstås!


"Sommarfeeling"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0