Planering & självpepp

Imorr´n ska jag få den
stora äran att tillbringa
HELA da´n med Ulla.Red.

Vi ska på en utflykt som
heter duga minsann.

Jag ska fixa mackor till
Nu-stannar-vi-och-fikar!

Hon har lovat visa mej
ett ställe en bra bit bort.

Jag har inga förväntningar
eller what so ever.

Tänker bara hänga på med
ett open mind och som vanligt
ett stort jävla smile i hela fejset.

Ska bli very spännande.

Finns bara ett litet,litet MEN.

Det finns inga skor.
Inte just DÄR iaf!
Inte precis på DET
ställe vi ska in på.

Skor & jag går ju på nåt
jävla vänster hand i hand!

Men jag hittar på nåt,det
gör jag säkert.

Utan skor,ingen utflykt!

Spänningen är olidlig.
Ända tills imorr´nkväll.


Vojne,vojne! =))




Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ullared here we come!!=))Vi kanske tittar in i skoaffären som ligger mittemot Gekås om vi får tid;)(Jag sa KANSKE)<3<3<3<3

2010-11-07 @ 14:07:49
Postat av: Majso svarar:

Ulla:"KANSKE"!!!!Ha,ha,ha-det ska vi nog bli TVÅ om serrö =))

<3<3<3

2010-11-07 @ 15:31:08
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0