Och så kom Ulla

Det är ju fan vad tiden
inte räcker till allt man
vill hinna med.

Fast,en eftermiddasfika
med Ulla,DET hinner man
med vare sej man vill eller
fullkomligt bara VILL lixom.

Jag älskar´t!

Spontanbesök alltså.

Det är såna besök som är
sådär extra najsa på nåt sätt.

Även om jag inte hunnit
raka benen,dammsugit eller
noppat ögonbrynen och
kört gympingpasset jag
aldrig kör.

Man måste låta sin spontanitet
blomma ut och omfamna nuet.

Så jag tände en rökelse samtidigt
som vi tjattrade loss och as usual
pratade i munnen på varann och
avbröt den andres meningar stup
i minuten!

Fan,det där uttrycket gillar jag.
"Stup i minuten",och det va JAG
som myntade det,glöm för fan
aldrig det folket.

Iallafall,vi fikade som sagt,naturligtvis
UTAN nåt fikabröd och annat tjafs.

Det är därför vi är så fita!
Vi har lixom fettet på rätta ställena.
(det lilla som finns alltså)

Och (nästan) lika fort som hon
kom,lika fort va hon tvungen
att dra hem.
Hon hade visst ett par kilo
nötfärs i baksätet som prompt
skulle frysas in.

Eller om det va hundarna som
skulle rastas.

Nu fortsätter jag med mitt
kreativa och tar en kaffe till.

Imorr´n äre fredag,och då ska
jag testa ett nytt recept.

Spännande tycker ni,och det
ska det verkligen bli!


Observera att det skulle
varit en bild HÄR!
Men serverfan strular och
ger blanka fan i att ladda
upp den!

Kommer sen!
Kanske.


Här sitter Ulla och är lite småhemlig,hon har favvotröjan
på sej men vill inte göra reklam för mer än muggen med Gevalia.

(Notera att jag NU,da´n efter fick upp bilden,
då detta skrevs igår vid 17 hugget)








Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Jag ska visa favvotröjan nån dag=)Jag tror inte att nån kan gissa vad det står på den;))<3<3<3<3

2010-11-19 @ 08:52:50
Postat av: Majso svarar:

Ulla:BRA!

Vi vill se,vi vill se,VI VILL SEEEE =))

<3<3<3

2010-11-19 @ 09:00:37
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0