Merci for being her

Idag har jag övat lite
på skolfranskan.

Merci.
Merci.
Merci!

Grannen aka "Hurtbullen"
(idag finklädd)kom över
på fika och blingblinghämtning.

Och jag,jag fick dubbeltack!


Hon vet minsann att jag gillar choklad!
Tack söta P,eller "Merci" som vi säjer nu.

Sen fortsatte vi vår "snabbfika"
(drygt 3 timmar) och så provade
hon sitt beställda armband.

Det satt som en smäck och nu är hon en
vandrande lyckoängel!
(Änglagrannen)


Och det finns faktiskt plats för fler.
Om hon skulle vilja alltså!

När jag vinkat av lilla grannen
satte jag fart med kvällsmaten.


Varm smörgåstårta med kantarell,bacon,skink och
creme fraichefyllning!
Och MASSOR med ost,jävligt viktigast av allt!


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack eller som vi säger merci kära du!! Jag kommer helt säkert att shoppa några fler!! Puss&kram

2010-11-21 @ 22:20:26
Postat av: Majso svarar:

Petra:You´re so very welcome honeypie ;D

Pusselikram(som DU brukar säja!)

<3

2010-11-22 @ 00:33:58
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0