Mensbloggen...

...skulle jag kunna döpa om
den här bloggen till omgående.

Eller fröken Hallonröds
liv & leverne.

Fy fan och alla jävla
inavelssläkter och deras
skilda fastrar vad det suger
hästballe att behöva gå runt
och menstruera åt halva
Lettlands kvinnliga befolkning.

Jag,blodfattig!
Typ va!

Men inte fan lider jag av
järnbrist för det.

Nä för tusan,jag har ett HB värde
som skulle få norra Europas järndepåer
att hisna av bara åsynen!

Stålkvinnan,det är jag det!

Står pall för minst fem liters
blodförlust per dygn ungefär.

Och så kör jag ekologiskt.
Ekologiskt som i lakan.

Går åt nåra remsor på ett
par timmar.

Tvättar,hänger,stryker så
elräkningen inte ska bli
alldeles för låg.

Vore ju förbannat taskigt
mot E.on. att gå omkring
med ostrukna tyglappar
i muffen lixom.

Synd för er andra som kanske
fejkar migrän!

Jag har iaf bevis!

Hå & hej vad jag ÄLSKAR
att va tjej!



Nu drar jag på äventyr med mina tygremsor!


Kommentarer
Postat av: E

SKRATT men du är ju INTE bitter haha <3

2010-11-08 @ 14:26:11
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

E: =))

Nä tack & lov!

Ja ä int bitter ;DD

<3

2010-11-09 @ 09:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0