Lycka!

Nog äre väl fantastiskt iaf.

Att man kan älska en annan
människa så mycket att det
lixom gör ont i hjärtat av glädje.

Skönont på nåt sätt.

Att man kan växa ihop med en
annan människa,och bara trivas
mer och mer med den personen
för varje dag som går.

Att man kan upptäcka nya sidor
hos den där människan,sidor som
är som nyskrivna blad men med
ett innehåll som känns bekant fast
med ny innebörd och ett ljus som
aldrig går att släcka.

Att leva med en annan människa
och få ynnesten att "hitta" in till
dennes innersta rum.

Och när man tror att man har varit
i alla dom där rummen,så hittar man
ytterligare ett.

I det rummet finns världens finaste
och vackraste själ.

En själ som totalt smälter samman
med min.
Utan ord förstår dom,finns och
och lever,sida vid sida!

Två själar som flätas samman och
aldrig kommer släppa taget om varann.

Det är snart 8 år sen jag "hittade hem".

MITT HEM ÄR MIN BORG.

Och jag älskar honom förbehållslöst...


...härifrån till evigheten!




Kommentarer
Postat av: J

Å jag älskar dej...härifrån till ännu längre... ;)

2010-11-05 @ 21:08:02
Postat av: Majso svarar:

J:<3<3<3<3<3<3

4 evvö!

2010-11-05 @ 22:18:02
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0