Lost

Har ni saknat mej???

Som jag INTE har suttit ett
endaste jävla dugg vid det
här tangentbordet idag då.

Och som jag INTE har brytt
mej lixom.
(lite abstinens kanske.LITE!)

Det har varit full rulle iallafall.

Först kom "Tightsgrannen",
fikade med henne.

Sen fika lite själv.(många muggar)

Handla lite gottis till kvällen.
(som jag sparar tills imorr´n)

Sen kom Ulla.Red,fikade med henne,
pratade ännu mer med henne!

Laga maten samtidigt som vi
babblade i munnarna på varann.

Fika lite till.
(termos är en jävla bra uppfinning)

Pussa lite på älsklingen.(LOOOVE!)

Säja hej då till Ulla.Red,tog typ 30 min.

Duka fram.
Äta!

Plocka bort.
Kaffe på maten.
(jävligt viktigast)

Diska.

Messa med "Mellan".
Ringa till "Mellan".

Vara älskvärd och fixa
mackor till älsklingen.
(som ska bort imorr´n)

Dricka MERA kaffe.

Messa mamsen i Tyskland.
(det är väl fan vad pensiosar
reser nuförtiden va!)

Däremellan har jag gjort
tre halsband,särat på två
hundar som slagits,torkat
femtioliter vatten(typ) efter
två hundar som just slagits
och som badade i vattenskålen
i rena villervallan.

Pratat med "Lilleman" och
messat "Stora".

Kört hemleverans av teknikvaror
till "Tightsgrannen" och rastat
två stycken hundar x antal ggr.
TORKAT 376 tassar efter rastningarna.

Plockat in ren disk och,och,och
en jävla massa annat som ni
ändå inte bryr er om.

Precis som om ni brydde er
om resten lixom!

Just DÄRFÖR har jag varit
ofrivilligt OFF härifrån!

Bassattnivet alltså!

Nu kan ni mysa vidare i
era små hus & hem!

Puss & Kram
och nyp i stjärten!


Just jävlar,jag satt ju och kollade på solen oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0