Ljus,ljusare puckad!

Med tanke på vädret,så
sitter man ju helst av
allt inomhus och kuckilurar
en dag som denna.

Så jag blippade lite på the
computer and tryckte på
ah,"Svenska New York fruar".

Jag bah typ spillde kaffet i
behån och fick ett hysteriskt
jävla asflabbsutbrott.

Den där Gunilla,"Stagemom"
eller vafan hon kallar sej,hon
är väl  bara för jävla söt.

Söt på ett puckat,korkat och
"Jag-föddes-utan-hjärna" sätt.

Oh my Gad som vi säjer när
vi ser och hör såna.
And thank you lord att jag inte
är blond,jag menar hjärnlös!

Och sen säjer jag,stackars töntiga
lilla barn att va med den mamman.

Man blir som man umgås-
som vi OXÅ säjer,typ ofta!

Jag skulle go friking nuts efter
ett par minuter.

Botoxa mej hit och fuckingugly
klänningar dit-HALLELUJA att
jag kan trycka på off knappen
utan att behöva nån jävla manual.

Noll,noll,ett-
Jag är en glad brunett!

 
Gunnilla med sin fula frilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0