Karantän & piroger

Lilla Ulla.Red kom på
em fika,med sej hade
hon en liten kille.

En kille som blev helt
jävla ratad av två små
näbbgäddor.

Vågade fan inte släppa
ihop dom,brudarna hade
slitit honom i stycken.

Iallafall Cindy bitchen.

Så mina små flickor fick
sitta i karantän ett tag.

Och när Ulla druckit ur
sin påtår och det tjattrats
hej vilt i nästan 4 timmar
(utan att hinna hälften),tog
jag på mej bakmössan och
gjorde dom förbaskade
pirogerna som jag lovat
mej själv att fixa.


Stackars Busen,han har nog aldrig träffat så otrevliga flickor.
Troligtvis behöver han gå i terapi efter den här s.k daten!


Gott gottigottgoda!
Tack Ulla för receptet!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Varsågod:)Hoppas att dom smakar bra!!Busen är fortfarande lite skakad efter daten och jag tror nästan att han har gett upp hoppet om att träffa nån bättre tjej än sin matte;))<3<3<3<3

2010-11-22 @ 22:14:55
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Mmmmums,dom va superba =)

Stackars Busen,men som sagt,han har ju redan världens bästa tjej så varför bry sej om elakingar lixom ;DD

<3<3<3

2010-11-22 @ 23:57:55
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: Elin

MUMS <3 Mina favoriteer :):) <3<3<3

2010-11-23 @ 11:31:17
URL: http://mondoblog.se/Elsiss
Postat av: Majso svarar:

Elin:I know,en liten fågel gav mej receptet.Gissa vem! ;DD

<3<3<3

2010-11-23 @ 19:46:46
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: micha

Kärlek bőrjar alltid med bråk ;) kram

2010-11-23 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0