Jag fortsätter må bra...

...faktum är att jag mår ypperligt!

Gårdagen fick mej att sväva på
bautastora rödrosa moln och
när jag lät kläderna falla till
golvet innan sängdax,kunde jag
se det guldiga lyckoskimret som
strålade över hela min kropp.

I´m a lucky girl tänkte jag.
Jävligt lucky and förbannat stark.

Jag är fanimej starkare än
Bamse och Hulken tillsammans.

Fast utan honung,och guldfärg
och med duniga,fluffiga moln.

Stark på annat sorts vis.

Seg skulle man oxå kunna säja.

Och snart kommer grannen,
Aka "Hurtbullen" på fm fika.

Och så har jag mitt livs största
och enda biggaste kärlek
inom räckhåll.

Och tre ljuvliga ungar som bara
är MINA.
Bara,bara MINA!

En lyckad kombo för överlevnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0