Jag dansade inte själv iallafall

Lördagskvällen bjöd på
mat i mängder,dessert,
kaffe,dans och en jävla
massa prat.

Det toppades med ett
spel som i huvudsak
bara innehåll frågor
med sexuell anknytning.

Eh,ok! ;D

Fan så många nya ord
jag lärde mej.

Fast jag kommer bara
ihåg ett av dom.


Hon är en jävla mästerkock värdinnan!


Jag hade två bordskavaljerer,en till höger och till vänster.


Dax för Tobleronefondue


Här har jag inte ens fått med hälften av alla godsaker
som dukades fram,och det va så gott!


Dans till nån gammal slagdänga,vi är vilda och bänga.


Hela kvällen va det "damernas",men inte fan gick det att
bjuda upp dom här paneltupparna-eller som vi säjer:
Soffmupparna!
Med glimten i ögat säjer vi det,givetjävlavis.


Vi dansar alltid nyktra!!!


Tony Irving hade slängt upp 10 poängsspaden ögonaböj
om han suttit i soffan.
Å andra sidan skiter ju vi i poängen,vi VET ju att vi har
dom rätta movesen iallafall!


Kvällen och natten får,iallafall av oss 100 points!

Tusen tack för en toppensuperduperträff som
innehöll ALLA ingredienser!
                   ♥

               

 


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

TACK SJÄLVA!!för en toppenkväll/natt=)och tack för allt fint jag fick:)En sak till tror jag nog att du kommer ihåg;)Vad sägs om 10.54;):DD <3<3<3<3

2010-11-14 @ 12:15:26
Postat av: Majso svarar:

Ulla.Red:

Varsågod <3

Ha,ha,ha-ameh okejrå,jag kommer ihåg en sak till =)

Fast VI säjer:11.47 =)))

Puss & Kram <3<3<3

2010-11-14 @ 12:28:25
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: micha

såg jätteroligt ut! hoppas ni hade en toppenkväll :) <3<3

2010-11-14 @ 19:48:13
Postat av: Mami svarar:

Micha:Oh ja,det va jättesuperdupertrevligt!

Puss <3<3<3

2010-11-14 @ 21:24:07
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0